Zwroty i reklamacje
Reklamacje
Towary wystawione przez salony meblowe na platformie sprzedażowej www.mebsi.pl są fabrycznie nowe, pochodzą jedynie z ekspozycji lub z magazynu ogłoszeniodawcy, dlatego są objęte standardową 24 miesięczną gwarancją.
Jeśli dostarczony towar jest wadliwy i niezgodny z opisem produktu, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą.
Mebsi.pl, jako platforma marketplace, nie ponosi odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową lub za ewentualne wady i uszkodzenia. Jako firma udostępniamy jedynie przestrzeń handlową. Po stwierdzeniu usterki prosimy o kontakt z ogłoszeniodawcą, w tym przypadku z konkretnym salonem meblowym, który wystawił daną ofertę sprzedaży.
W zakładce „Outlet” znajdują się oferty sprzedaży produktów z niewielkimi defektami opisanymi w ogłoszeniu. Nie są to meble czy dodatki używane, każdorazowo prezentowane towary są nowe.
Zwrot towaru
Jeśli produkt nie przypadł Ci do gustu, w związku z zawarciem umowy na odległość przez Internet, masz prawo do zwrotu towaru zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83.
Na zwrot towaru masz 14 dni, liczone od dnia otrzymania przesyłki.
Jak zgłosić reklamację lub chęć zwrotu mebli lub dodatków zakupionych na mebsi.pl?
Warunki zwrotu oraz reklamacji kupujący ustala bezpośrednio ze sprzedającym.
Jaki jest czas na złożenie reklamacji?
Jeżeli chcesz zgłosić reklamację z tytułu gwarancji skontaktuj się z salonem meblowym, od którego kupiłeś produkt.